Vittu mitä paskaa

Vihdoinkin eläkkeellä|Kahvimuki

14,90 

Vihdoinkin eläkkeellä!

Tunge ne palaveris sinne minne aurinko ei paista.

Valkoinen muki, vetoisuus 3,3dl, konepesun kestävä.

Paskakaupalla painettu, vittuuntuneena ja ahdistuneena, eläkeikää ootellen.

Lisätiedot

Arviot

Arvosteluja ei vielä ole

Lisää arvostelu
Tällä hetkellä emme hyväksy uusia arvosteluja
Ostoskori0
There are no products in the cart!